[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Středa Únor 27 19:27:20 CET 2008

Dobrý večer,
založení této konference si sice nepamatuji, nicméně velmi rád se
jakékoli akce zúčastním. Mě osobně by vyhovoval termín někdy okolo konce
Března, či třetího týdne v dubnu(jinak mám bohužel nějaká školení a
různé akce).

S přáním hezkého večera
Martin S.

--