[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Karel Břinda brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 27 19:21:19 CET 2008

Milí fandové,

jak je mnohým z vás jistě známo, naše konference funguje od roku 1998, a slaví tedy letos úctyhodných 10 let provozu (takhle starých konferencí na českém internetu asi moc nebude). Pamětníci, kteří již tenkrát vášnivě diskutovali, si jistě pamatují, že k prvnímu výročí založení byl po dlouhé diskuzi uspořádán celorepublikový sraz fandů. Nám v TEREZE tedy padá na mysl otázka, zda by nestálo za to uspořádat něco podobného i letos, k tak významnému jubileu (pokud budeme volit takovouto geometrickou posloupnost, další sraz bude až za 100 let :-)). Nemám na mysli zatím nic konkrétního, spíše se chci pozeptat, jestli by o něco podobného vůbec byl mezi vámi zájem. Rovnou s tím poznamenávám, že by se případný termín musel vejít maximálně do dubna (v květnu maturuji a v červnu s největší pravděpodobností nebudu v ČR).

Diskuzi veďte v této fázi, prosím, v konferenci (nezasílejte mi návrhy zatím soukromě), jde mi hlavně o to, zda vám to přijde jako zajímavá myšlenka, a pokud by se tato akce opravdu pořádala, zda byste se zúčastnili.

S pozdravem
---
Karel Břinda
moderátor konference

TEREZA, centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Trojanova 13
120 00 Praha 2

Telefon: 224 358 543