[Fanda] vypalování CD v Nero

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Středa Únor 27 19:07:23 CET 2008

Vazeni, toto tema bych uz dale tady neresil, jednak vsichni pisete mimo tema uvedene v predmetu a pak pochybuji, ze je zde v souvislosti s doporucovanim na teto pude vhodna platforma. Proste to IMHO patri jinam a mozna je to jen vykrik do tmy.
Navic ne vsichni maji pomucky - PC + odecitac obrazovky z prispevku - takze mne trochu udivuje, ze byla prvni reakce typu: "...kdo dal doporuceni...", pricemz nikde jsem nezaznamenal zminku, ze odkud ma sl. tazajici pocitac... Bozka s tim zacla, myslim... a Jaromir se hned pripojil...  Cs.
----- Original Message -----
From: "Martin Sukany" <sukany na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 3:37 PM
Subject: Re: [Fanda] vypalování CD v Nero

Tohle je jedna věc, na straně durhé jsem se ale také setkal s lidmi,
kteří si zažádali o příspěvek, který následně dostali. První věcí,
kterou dělali bylo odinstalování ScreenReaderů, nainstalování her a tak
dále...... Myslím, že by to mělo být nějakým způsobem ošetřené,
respektive aspoň to, nač je počítač používán. Mohlo by se totiž
například stát, že o příspěvek zažádají rodiče dítěte(případně jiný zák.
zástupce) a samotné dítě se k PC vůbec nedostane...

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz