[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Středa Únor 27 19:07:28 CET 2008

Ano, to je možné. Napadá mě ještě metapad, což je takový "rozšířený"
Poznámkový blok. Hlavně je velmi rychlý a jednoduchý, takže není problém
si jej osvojit - používal jsem jej ještě v dobách Windows 98.

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz