[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Únor 27 18:47:27 CET 2008

Ve Vistě je bohužel Notepad zase dost zkrouhnutý. Především opět neotevírá
dlouhé soubory. To je škoda, protože v XP to sloužilo velice dobře. Nejde mi
o HTML, ale, nechci-li se vracet k Wordpadu, musí se ve Vistě opět najít
jiný, lepší editor, např. ten PSPad.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz