[Fanda] vypalování CD v Nero

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Únor 27 18:54:19 CET 2008

No jo. Ale to je zase ten tradiční problém, co napřed? Kurz, nebo počítač?
Asi nějaký ten teoretický základ, ale bez PC doma, se kurz dost míjí
účinkem, protože nějaké dvě hodiny týdně, bez možnosti si hned to naučené
doma zopakovat, zkoušet a upevnit, je učení zase dost na nic.
Existují ovšem případy, kdy nepomůže ani "svěcená."
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz