[Fanda] Zvuk při psaní na Skype

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Středa Únor 27 17:41:34 CET 2008

Ahoj fandové.Zkoušel jste už někdo nainstalovat do Jawsu nové skripty pro Skype (revize 618)? Tam je funkce, že se mohou ozývat zvuky při psaní chatu nebo když mi někdo píše, ale nějak mi to nefunguje. Kdo s tím máte zkušenost, můžete mi prosím poradit, jak se to dá zprovoznit? Zkoušel jsem to s druhým uživatelem, který taky má stejnou verzi skriptů pro Skype, oba máme tuto volbu typing anounce zapnutou a typing sounder volume nastavenou na hodnotě 5-nejvyšší hodnota, ale nefunguje to. Zdraví Michal.