[Fanda] vypalování CD v Nero

Eduard Sekela e.sekela na tiscali.cz
Středa Únor 27 16:27:38 CET 2008

Ahoj, při požadavku na počítač se nejprve zajímají zda zvláda klávesnici,
poté doporučuji počítač a v neposlední řadě i žádost o vyplácení příspěvku
na zácvik na pomůcku. .Ale dnes je možnosti více jak příjt  k počítači i
jiným způsobem.   Jižž nikdo se nezajíma kdy dotyčný obdrží počítač,zda
obdržel příspěvek na zácvik a po skončení co vůbec ovláda.  V SONS byla
kontrola a nyní kdy vydá doporučení kde , kdo tak evidence není. Firmy
dodávající bohatnou na slepotě lidí a mnohdy to jsou hrozné sestavy .
Nadávam , občas  ale mám již druhou sestavu od Galopu a zaplať  pán Bůh za
ní.Když slyším nářky nevidomých co mají za střepy. Pak není divu, že se
někdo doptáva na základní vědomosti. Jinak je možné rekondiční pobyty na
počítače, které pořáda Ostrava a Praha.
Tolik můj názor
Eduard Sekela Štěrkoviště 1293
Skype: eda1510,pevná lin. 577 925 501
mob: 603 475 089 mob: 776 200 373
E-meil: e.sekela na tiscali.cz
----- Original Message -----
From: "Martin Sukany" <sukany na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 3:37 PM
Subject: Re: [Fanda] vypalování CD v Nero

Tohle je jedna věc, na straně durhé jsem se ale také setkal s lidmi,
kteří si zažádali o příspěvek, který následně dostali. První věcí,
kterou dělali bylo odinstalování ScreenReaderů, nainstalování her a tak
dále...... Myslím, že by to mělo být nějakým způsobem ošetřené,
respektive aspoň to, nač je počítač používán. Mohlo by se totiž
například stát, že o příspěvek zažádají rodiče dítěte(případně jiný zák.
zástupce) a samotné dítě se k PC vůbec nedostane...

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz