[Fanda] Menu v IE 6

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Středa Únor 27 13:20:10 CET 2008

Dobrý den,

Toto způsobuje režim zobrazení celé obrazovky, ten se vypíná/zapíná přes
menu Zobrazit/celá obrazovka, ale když Vám menu nefunguje, tak toto řešení
není nic platné. No naštěstí, tato funkce má i klávesovou zkratku a to F11,
která tento režim také zapíná/vypíná.

Zdraví Petr Oberreiter.

----- Původní zpráva -----
Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 27. února 2008 13:12
Předmět: [Fanda] Menu v IE 6

   Dobrý deň, priatelia!

  Pár dní pozorujem v IE zaujímavý jav. Po stlačení klávesy alt mi Jaws
povie súbor. ak však dám šípku vpravo, nepovie úpravy ale kontextové menu a
potom už sa dokola motám v položkách upraviť, kopírovať a prilepiť. Nie je
vôbec možné dostať sa do ponuky zobrazenie alebo nástroje. Podarilo sa mi to
iba klávesou alt n alebo alt z. Raz som sa nejakou náhodou dostal na toto
riadkové menu, pričom ale položky súbor,´áuúpravy, zobraziť a nástroje
neboli vedla seba ale pod sebou. Neviete čo mohlo spôsobiť tento jaw?
Nevyskytuje sa to v žiadnej inej aplikácii, tudiž to zjavne nebude chyba
Jawsu. Mám vypnuté automatické aktualizácie, teda nedošlo ani k ubgrade na
verziu 7 ani nič také. Overil som si, že tu mám stále IE 6 v prostredí Win
xP s Jaws 6.2.

    S vďakou

     Štefan Kiss