[Fanda] Menu v IE 6

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Únor 27 13:12:48 CET 2008

   Dobrý deň, priatelia!

  Pár dní pozorujem v IE zaujímavý jav. Po stlačení klávesy alt mi Jaws povie súbor. ak však dám šípku vpravo, nepovie úpravy ale kontextové menu a potom už sa dokola motám v položkách upraviť, kopírovať a prilepiť. Nie je vôbec možné dostať sa do ponuky zobrazenie alebo nástroje. Podarilo sa mi to iba klávesou alt n alebo alt z. Raz som sa nejakou náhodou dostal na toto riadkové menu, pričom ale položky súbor,´áuúpravy, zobraziť a nástroje neboli vedla seba ale pod sebou. Neviete čo mohlo spôsobiť tento jaw? Nevyskytuje sa to v žiadnej inej aplikácii, tudiž to zjavne nebude chyba Jawsu. Mám vypnuté automatické aktualizácie, teda nedošlo ani k ubgrade na verziu 7 ani nič také. Overil som si, že tu mám stále IE 6 v prostredí Win xP s Jaws 6.2.

    S vďakou

     Štefan Kiss