[Fanda] vypalování CD v Nero

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Středa Únor 27 11:01:27 CET 2008

Jarko,
doporučil bych Ti, aby ses naučila pro zatím vypalovat ve Windows - to Ti u
CD bohatě postačí.
Nero Express se mi z hlediska ovládání z klávesnice nejeví příliš vhodný.
Poslední ideální verzi pro vypalování v Neru byla verze 5 - průvodce byl
zvláště pro řekněme nenáročné užiavatele skvělý. Miloš

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ivo Novák
Sent: Wednesday, February 27, 2008 6:23 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] vypalování CD v Nero

Dobré jitro,

Jak už někteří psali, mnohem lepší je hned z plochy, kde by měly být
zástupci spustit "Nero Burning rom" nebo "Nero Expres". Pokud je však na
ploše i zástupce "Nero STart smart", je možné zpustit i ten, otevře se
dialog, kde je to potřeba prozkoušet, pomocí šipek a klávesy "tab" se lze v
něm orientovat. Pokud se zvolí položka např. "skopírovat CD", pokud se na
položce ztiskne mezerník, (nevím teď hned, jestli to funguje také s klávesou
enter), otevře se příslušná aplikace Nera pro tuto činnost určená. Snad
ještě informace o mém odečítači, mám "Jaws". Myslím ale, že i sjinými
odečítači by měl být "Nero start smart" ovladatelný. Ještě jednou ale
podtrhuji již zde uvedené, jedná se o nejméně konfortní způsob zahájení
práce s "Nerem".

S pozdravem

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414