[Fanda] Tele Atlas chystá mapy pro chodce

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Úterý Únor 26 23:10:40 CET 2008

A mně zas napadá, jestli Teleatlas, až budou ty mapy hotovi, je nabídne i
navigačnímu centru. A nebo řekne, že když centrum nějaké ty mapy chce, ať si
je zakoupí, jako každý druhý? Zatím pochybuju, že by firma o existenci
navigačního centra SONS vůbec věděla. Tak snad se teď alespoň dovědělo
centrum o připravovaných mapách.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz