[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Úterý Únor 26 23:06:01 CET 2008

Dobrý den,

Pokud jde o html tak velmi příjemný editor  je pspad.

Nevím jak Pracuje pod Lynuxem, ale mě v XP sse ovládá dobře.
Honza

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Lubos Pintes
Sent: Tuesday, February 26, 2008 8:26 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

> Osobně mám rád HTML, v němž je možné poměrně rychle psát poměrně složité
> dokumenty.
Súhlasím s vami.
Ak ide o HTML príp. iné značkovacie jazyky, existuje nejaký slepecky
prítulný editor? Ja som zatiaľ žiadny "nevidel".

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2903 (20080226)

http://www.eset.cz