[Fanda] Tele Atlas chystá mapy pro chodce

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Úterý Únor 26 21:32:20 CET 2008

Dobrý den,

> A tak mě napadá - jak na nich spolupracuje SONS a jeho Centrum navigace?

A proč se nezeptat u zdroje? Ale oni určitě všichni Fandu čtou... Kdo by si
nechal ujít... :-D

Kontakt na navigační centrum:

Tel.: 221 462 562
E-mail: navigace na sons.cz

Určitě rádi odpoví... ale obávám se, že ne na dotaz vznesený zde. :-)

S pozdravem

Michal Jelínek