[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Úterý Únor 26 20:22:56 CET 2008

Zdravím,
Ja som s TeXom nikdy nerobil, mám teda len teoretické skúsenosti.
Opravte ma niekto ak sa mýlim, ale myslím, že absolútna nevýhoda
TeXovských dokumentov je nemožnosť kontroly nevidiacim. Teda pokiaľ ide
o vzhľad. Alebo syntaktická správnosť zaričuje aj zmysluplný vzhľad?
Dosť pochybujem.