[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Úterý Únor 26 20:19:37 CET 2008

Zdravím,
To je sranda, že nedovolí .exe. Orangemail napr. aspoň mne robí také, že
ak príde .exe tak v tele správy je:
WARNING contains banned part
A v prílohe je celá správa, ktorá sa dá potom otvoriť. Otrava ale príde to.