[Fanda] Anketa - vysledky vyhledavani

Josef Patak oko001 na centrum.cz
Úterý Únor 26 06:25:57 CET 2008

Dobrý den,

stránka je přehledná a orientace na ní je velmi snadná. Pokud se takové výsledky vyhledávání časem na Seznamu objeví, budu jen rád.

Josef Paták
> Od: brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
> Komu: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Datum: 25.02.2008 15:37
> Předmět: [Fanda] Anketa - vysledky vyhledavani
>
>Milí fandové,
>
>předně bych vám všem chtěl poděkovat za spolupráci v rámci našim anket,
vážíme si vašeho investovaného času, každou odpověď důkladně čteme a
bereme v úvahu, s pomocí našich anket zlepšují stav svých webů naši
kolegové v Seznamu.

>V návaznosti na můj předchozí dotaz ohledně samostatné přístupnější verze
stránky s výsledky vyhledávání zasílám prototyp, jak by stránka mohla
vypadat. Upozorňuji, že se jedná o statickou stránku s výsledky na slovo
"letenky". Ještě jednou zdůrazňuji, jedná se zatím o tuto jedinou
"zkoušecí" stránku, pokud zadáte do editačního pole cokoliv a aktivujete
tlačítko hledej, přehodí vás to do normálního vyhledávání.

>Chtěl bych vás tedy požádat o navštívení této stránky a diskuzi nad tím,
co by dle vás bylo lepší udělat jinak a jak. Nyní už se nejedná o otázku
samostatná stránka ano, či ne, ale co by této stránce stálo za vylepšení.
Diskuzi směrujte tentokrát do konference.