[Fanda] Prevod WMA do MP3

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 25 19:43:40 CET 2008

Nuž tak pôvodne som chcel začať tým, že konverzia sa tu už riešila... No
ale odporučím už toľkokrát spomínaný a dookola omieľaný foobar, prípadne
ak používate nejaký program na editáciu zvuku, ako napr. cool edit, tak
ten to tiež zvládne.
Ale obávam sa, že súbory wma drm (formát, v ktorom sa sťahujú zo skn
zvukové zaheslované knihy) cez foobar pokiaľ viem neprevediete.
Rýchlosť som nikdy neporovnával, trochu to ale závisí aj od toho, koľko
aplikácii beží, aký je tam procesor a tak.
Ale v zásade by to nemalo byť nejako extrémne pomalé.

--
web:
http://www.ondrosik.hostujem.sk