[Fanda] Znacky pro hledani na Google

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pondělí Únor 25 19:10:14 CET 2008

Dobrý den Pane Seifrte

Na tuto knihu jsem taky ve fandovi upozorňoval. Doplním, že v maildisku
vyšlo také pár článku o Googlu.

S Pozdravem
Jan Danko

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Tereza Info
Sent: Monday, February 25, 2008 4:28 PM
To: Fanda Konference
Subject: Re: [Fanda] Znacky pro hledani na Google

Dobré odpoledne

Existuje ještě jiná kniha - a to v češtině a v digitální podobě. Lze ji
dohledat například na www.knihovna.braillnet.cz.
postačí vám k tomu "Základní vyhledávání", přičemž vyhledejte v názvu slovo
"Google". Dostanete:

Google - vyhledávání, Gmail, Google Talk a další služby
Iskra Jiří
Computer Press, 2006

Osobně jsem knihu celou přečetl a o "značkách", jak je nazýváte, jsem se
dozvěděl úplně vše - včetně toho, jak se jim správně říká. Vřele doporučuji,
je to čtivé, k věci a s mnoha příklady.

Mgr. Radek Seifert

TEREZA
centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Telefon: 224 358 543
E-mail: info na tereza.fjfi.cvut.cz
Web: http://www.tereza.fjfi.cvut.cz