[Fanda] Anketa - vysledky vyhledavani

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Úterý Únor 26 16:39:31 CET 2008

Dobrý den,
možná si řeknete, že jsem hloupá a nechápavá. Co toto má být za stránky v té
anketě? Jsou tam hned na první nějaké letenky. Myslíte vyhledávání?
Jarka

----- Original Message -----
From: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 25, 2008 3:36 PM
Subject: [Fanda] Anketa - vysledky vyhledavani

Milí fandové,

předně bych vám všem chtěl poděkovat za spolupráci v rámci našim anket,
vážíme si vašeho investovaného času, každou odpověď důkladně čteme a bereme
v úvahu, s pomocí našich anket zlepšují stav svých webů naši kolegové v
Seznamu.

V návaznosti na můj předchozí dotaz ohledně samostatné přístupnější verze
stránky s výsledky vyhledávání zasílám prototyp, jak by stránka mohla
vypadat. Upozorňuji, že se jedná o statickou stránku s výsledky na slovo
"letenky". Ještě jednou zdůrazňuji, jedná se zatím o tuto jedinou "zkoušecí"
stránku, pokud zadáte do editačního pole cokoliv a aktivujete tlačítko
hledej, přehodí vás to do normálního vyhledávání.

Chtěl bych vás tedy požádat o navštívení této stránky a diskuzi nad tím, co
by dle vás bylo lepší udělat jinak a jak. Nyní už se nejedná o otázku
samostatná stránka ano, či ne, ale co by této stránce stálo za vylepšení.
Diskuzi směrujte tentokrát do konference.

Adresa stránky: http://lakave.info/bob/exp/seznam/hledani-bfw.html

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference