[Fanda] aktualizace IE 6 na IE 7

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Pátek Únor 22 23:06:06 CET 2008

Dobrý den, rád bych se - s několikadenním zpožděním - zapojil do diskuse o
IE, jelikoš se zde většina věcí už objevila, doplním jen svoje osobní
zkušenosti.
Protože jsem měl určité problémy s jednou nejmenovanou sítí, kde byl nutný
proxi server, zkusil jsem aktualizaci IE, abych přišel na jádro problému.
Aktualizace se mi sice nabídla, ale nebyla vynucená (MS mi ji nenutil, pouze
nabídl). Aktualizoval jsem tedy IE 6 na IE 7 a kromě pár maličkostí jako
jsou lišty a záložky v okně prohlížeče na svém stroji nepozoruji žádné
podstatné změny v chování software.
Jedu na Windows XP Professional s Jawsem 7.10.
    S pozdravem Vašek
P.s. Daný síťový problém nakonec tkvěl ve špatných IP adresách, které spolu
soupeřily a bylo nutné povolit automatickou konfiguraci sítě, která nebyla
povolená. Teď už všechno k mojí spokojenosti jede.
Václav Josef Toul
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
mobil: 724 231 468