[Fanda] winamp? foobar? alebo nieco uplne ine?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pondělí Únor 25 08:49:59 CET 2008

Zdravím,

Winamp Remote je utilita, jejímž cílem je zpřístupnit obsah uživatelovy
hudební knihovny pro přehrávání na libovolném počítači v Internetu. Je
to další, tak říkajíc Skypoidní aplikace, kterých se teď vyrojily mraky.
Víceméně zbytečnost ...

TomVal