[Fanda] Znacky pro hledani na Google

Karel Břinda brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
Neděle Únor 24 22:32:42 CET 2008

Dobrý večer,

nebo si otevřít přímo Google a přečíst si, co k tomu píší oni sami:
http://www.google.com/support/bin/static.py?page=searchguides.html&ctx=basics
http://www.google.com/support/bin/static.py?page=searchguides.html&ctx=advanced

S pozdravem
---
Karel Břinda
moderátor konference

TEREZA, centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Trojanova 13
120 00 Praha 2

Telefon: 224 358 543