[Fanda] Zaloha mailu v outlooku programom e-Backup verze 1.42

Neděle Únor 24 20:13:27 CET 2008

>  Skúšal som ho s Jawsom 6.20, ale ani nepípol.

Hlavní obrazovka nereaguje na klávesnici, ale JAWS kurzorem by podle
mne přístupná být mohla -- zkoušel jste to prosím? Doma nyní nemám
JAWS, takže to nemohu vyzkoušet, ale šance tam podle mne je...

> Nepomohlo ani nastavenie vlasných farieb.

V jaké situaci jste zkoušel nastavovat barvy vysvícení? V žádném z
dialogů programu, ke kterým jsem se dostal, žádný seznam či položky
zvýrazňované přes barvu nebyly...

S pozdravem

Michal Jungmann