[Fanda] odhlasovani flashdisku U3 - bylo Re: převádění z flash disku do počítače

Neděle Únor 24 19:21:07 CET 2008

Zdravím,
k odhlašování. Mám flashdisk sandisk cruzer rovněž. Pokud budete chtít
flashdisk odebrat tak, aby při příštím spuštění neřval, stačí jenom kliknout
na právě Vámi zmiňovanou ikonku tray pravým tlačítkem a tam je mimo jiné i
safely remove. Samozřejmě myslím ikonku u3, kterou vidíte na systray. S
pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 24, 2008 1:22 PM
Subject: Re: [Fanda]odhlasovani flashdisku U3 - bylo Re: převádění z flash
disku do počítače

V této souvislosti bych ještě přivítal tyto informace:
jeden můj známý si koupil U3 disk proto, že se nám na jeho původní obyčejný
nepodařilo dát TotalCommnader pro flash disk. Asi ho už má.
Nevím, jaký typ, ale pokud by měl tento Cruser, který mám teď u sebe, rád
bych věděl, pokud s tím má někdo zkušenost, jak do něho na část disku, kde
jsou tyto aplikace, dostat ten TotalCommnader for flashdisks - nebo se tam
dostane sám od sebe? Pochopí to, kam se má nainstalovat? Má s těmito
programy někdo větší zkušenost?
Díky.
Miloš