[Fanda] převádění z flash disku do počítače

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Únor 24 15:05:51 CET 2008

Zdravím.
Jarku né každý stolní počítač má pod spouštěcím tlačítkem usb porty.
To je otázka konkrétní skříně.
Některé novější skříně mají usb porty nahoře, jiné je mají pod tím tlačítkem
o kterém píšeš, jiné je nemají vůbec, tohle nemůžeš brát obecně.
Nelze tento popis proto brát jako vzorový a nelze ho uplatnit u každého
počítače.

----- Original Message -----
From: "Jarek Krcmar" <krcmar na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 24, 2008 2:45 PM
Subject: Re: [Fanda] převádění z flash disku do počítače

Zdravím,

máte-li stolní počítač, tak tam se nachází tlačítko na spouštění počítače a
pod tím tlačítkem je zdířka pro flashdisk

Je to vlastně USB port, kam se ten flashdisk dává.

Po vložení jej najdeme ve složce Tento počítač.
Pokud chceme kopírovat soubory na flashdisku, tak je nutné enterem vstoupit
na disk a pak pro skopírování do schránky stiskneme CTRL+C a pro vložení
souborů ze schránky stiskneme CTRl+V.

Jarek