[Fanda] převádění z flash disku do počítače

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Únor 24 13:58:41 CET 2008

Zdravím.
Skutečně jsem měl na mysli lpt port. to jsem nějak zapomněl doplnit.
Omlouvám se.
S pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 24, 2008 1:19 PM
Subject: Re: [Fanda] převádění z flash disku do počítače

Dobré odpoledne,

držte se, prosím, zaměření konference, tohle téma sem nepatří. To je
základní obsluha počítače a průnik se speciální výpočetní technikou pro
zrakově postižené je u tohoto tématu prázdná množina.

Jinak zajímalo by mě, co jste myslel portem pro tiskárnu - všechny tiskárny
mladší tak 8 let se připojují do USB (popř. ty lepší přes ethernet), čili do
stejného portu jako flashdisky. Možná jste myslel zastaralé připojování přes
LPT.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference