[Fanda] odhlasovani flashdisku U3 - bylo Re: převádění z flash disku do počítače

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Neděle Únor 24 13:22:27 CET 2008

V této souvislosti bych ještě přivítal tyto informace:
jeden můj známý si koupil U3 disk proto, že se nám na jeho původní obyčejný nepodařilo dát TotalCommnader pro flash disk. Asi ho už má.
Nevím, jaký typ, ale pokud by měl tento Cruser, který mám teď u sebe, rád bych věděl, pokud s tím má někdo zkušenost, jak do něho na část disku, kde jsou tyto aplikace, dostat ten TotalCommnader for flashdisks - nebo se tam dostane sám od sebe? Pochopí to, kam se má nainstalovat? Má s těmito programy někdo větší zkušenost?
Díky.
Miloš

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 24, 2008 1:12 PM
Subject: [Fanda] odhlasovani flashdisku U3 - bylo Re: převádění z flash disku do počítače

Ahoj, Fandové,
Jarce jsem vše už popsal v soukromém e-mailu, protože jsem ji potřeboval ještě něco dalšího napsat.
Zvláště jsem ji zdůraznil, jak bezpečně odebrat flash disk.
Teď tady zrovna prozkoumávám aplikace U3 flash disku Cruser a když jsem ho připojil, objevilo se okno o tom, že jsem ho nesprávně odpojil, leč to si nemyslím, respektive - udělal jsem to stejně jako u jiných flashdisků, ale u U3 flash disků je potřeba zřejmě postupovat ještě jinak.
Co jsem zatím zjistil a případně mě prosím doplňte.
Na SysTray jsou dvě ikony tohoto vyjímatelného disku - jedna taková ta dozelena klasická a pak ikona pozadí bílé, text U3 žlutý (záleží možná na nastavení barev Windows).
Také v Tomto počítači jsou dvě položky zastupující tento disk. Jedna spustí aplikaci - výběr aplikací - jakési menu, která umístí právě výše zmiňovanou ikonu na SysTray. Zřejmě jsem minule zapomněl zavřít právě tuto či tyto aplikace.
Jenže zřejmě může být nastaveno v nastavení oněch aplikací na U3 disku, že se mají spouštět s vložením U3 disku do USB - díval jsem se do Settings - nastavení jazyka chybí.
Defaultně tu jsou aplikace jako Skype (anglické), synchronizační program pro soubory a zprávy z Outlooku .- zřejmě jen velkého, přenesení obrázků z flash disku do počítače - já tu mám nainstalovaný googlovský Picaso2, takže se pokusil použít právě tento program, je tam i antivir Avast, jsou tam i další, stahnout si můžete další, většinou to jsou free aplikace, WinRAR pro U3 falsh disk je placený - má to dokonce svého browsera, který Vás rovnou hodí na stránku, odkud programy stahnout.
Nejeví se mi to, že by to tam až zase moc dobře mluvilo - grafické, možná se pletu, nezkoumal jsem to zatím.
Jediné, co mě na to flash disku, který je takovou speciální edicí pro ženy (není to můj flash disk, ale manželky) je, že se špatně zastrkuje do flash disku, protože přitom zalejzá do sebe, ale zřejmě se to zvládnout dá, protože se s tím manželka už naučila.
Tak asi tolik k tomu flash disku, takže nestačí jen odhlásit flashdisk, ale u U3 disků je také dobré se podívat, zda mám zavřené aplikace, které ze samostatného oddílu flashdisku běží.
Miloš