[Fanda] čeština k finereaderu 9

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 24 12:20:28 CET 2008

Mohla by si nám napísať, ako pracuješ s počítačom? Spomínaš, že vieš
mailovať, skenovať... Ale ak nevidíš, budeš na to potrebovať nejaký ten
čítač obrazovky. To je taký program, ktorý prevedie text pomocov
hlasového syntetizéru do zvuku, prípadne sa môže použiť aj brailovský
riadok.
Medzi takéto čítače patrí aj jaws. Zoomtext je zväčšovač textu, ktorí
používajú ľudia, ktorí na obrazovku počítača ešte ako-tak vidia, ale si
potrebujú zväčšiť text, aby naň dobre videli.
Ak vidíš, tak sa môžeš na pojmi screenreader a pod vpodstate vykašľať,
ale ak nie, predpokladám, že niejaký program, ktorý ti informácie
sprístupňuje používaš. Aby sme s tým nezaťažovali celú konferenciu,
môžeš písať súkromne na
ondrej.rosik na gmail.com

--
web: