[Fanda] záchrana dát

Neděle Únor 24 10:56:28 CET 2008

Zdravím,
bratovi sa dnes ráno absolútne zrútil windows, nejde dokonca ani v núdzovom
režime, spadne na zavádzaní akéhosi ovládača. Preinštalácia je zrejme
nutnosťou, no na disku (plocha, moje dokumenty...) je kopu dát, pričom som
tam samozrejme súrodencovi záložnú partíciu robil, ale poznáte to.
Napadlo mi, dal by sa windows nainštalovať na usb kľúč, z ktorého by sa
potom nabootovalo a mohli by sa dáta popresúvať na druhú nesystémovú
partíciu? tu by sa teraz hodil linux, keby vňom samozrejme viem robiť, sú
kadejaké hotové distribúcie, čo vedia nabootovať rovno z cd. Nieje už taký
hotový windows, ktorý by šiel použiť?
s vďakou Peťo