[Fanda] Zaloha mailu v outlooku

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Neděle Únor 24 10:47:15 CET 2008

Ach jo, tady se přesně vystihuje duch našeho živočišného druhu. Tome,
neber si to prosím osobně, ale opravdu jsi hledal na internetu?
Hned první odkaz, který mi vyhodil požadavek 'e-Backup +download'
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/ostatni/ebackup/download/

Já vím, že je pohodlnější napsat do konference a čekat, až Vám ostatní
naservírují link, popis instalace, češtinu a bezplatný servis, nicméně
bychom měli aspoň to minimum udělat sami!

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz

Zizkovska 144,