[Fanda] Jak je to s programovaníim zaznamniku

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Neděle Únor 24 10:36:47 CET 2008

Zdravím,
snad nepůjdu výrazně vlevo od topic tím, že odpovím :-), nicméně
prostředí Borland Delphi 6 je po troše cviku a laborování relativně
snadno ovladatelné pomocí ScreenReaderu.
A upřímně, když už chcete programovat, začněte s něčím pochopitelnějším
na syntaxi - tj. Pascal a poté třeba Delphi, které z něj vychází...
Když si popovídáte s Googlem, určitě naleznete miriády adekvátních
webových stránek na téma programování.