[Fanda] winamp? foobar? alebo nieco uplne ine?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Únor 24 07:53:37 CET 2008

Dobrý den,

> chcela som raz skusit wlc, ale vzdala som ho lebo som neprisla nato ako
> sa donho pridavaju podcasty. velmi rada sa knemu opet vratim ak mi
> niekto poradi ako sa tam dod

Teď přesně nechápu, co máte pod slovem podcast na mysli. Jestli vám jde
o stažení zvukového souboru z podcastu, tak to otevřete příkazem
Otevřít, karta Síť, přepínačem vyberete položku HTTP/HTTPS (výchozí
volba je UDP/RTP,  takže dvakrát dolů) a do vedlejšího políčka URL
napíšete soubor k otevření. Pokud vám jde ale o podcast coby RSS kanál,
tak to je vhodné použít RSS čtečku, která podcasty podporuje. Takové
čtečky obvykle umožňují si příspěvek poslechnout bez odchodu do jiné
aplikace.

Zdraví

TomVal