[Fanda] Zaloha mailu v outlooku

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Neděle Únor 24 05:08:48 CET 2008

Zdravim kde jste zminovany program stahl? Koukal jsem na netu a nikde neni.
----- Original Message -----
From: "Rick Wakeman" <Wakeman na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 22, 2008 1:24 PM
Subject: Re: [Fanda] Zaloha mailu v outlooku

Ahoj,
já používám velice jednoduchý program e-Backup verze 1.42 Má výhodu, že lze
nastavit češtinu a i když se program nezaregistruje je zcela funkční!
Automaticky zálohuje všechny účty a taktéž oblíbené webové stránky. Možno
také nastavit další složky k zálohování, např. dokumenty atd. Vytvořená
záloha se uloží třeba na jiný disk či ji zkopíruješ na CD a pak v případě
potřeby zálohu obnovíš.
Velice jednoduché, praktické a myslím, že to zvládne každý.
     Zdraví Pavel