[Fanda] Jak je to s programovaníim zaznamniku

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Sobota Únor 23 22:16:52 CET 2008

Dobrý večer!
Ta vaše rada nevidomému začínat programovat v Delphy mi příjde poněkud mimo.
Je to nějak trošku grafické. Ne? Nebo se pletu?
      M.Hab.

----- Original Message -----
From: "Martin Sukany" <sukany na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 23, 2008 10:42 AM
Subject: Re: [Fanda]Jak je to s programovaníim zaznamniku

Zdravim,
1. AutoHotKey neni programovaci jazyk, nybrz skriptovaci(a myslim, ze
prevazne interpret).
2. Programovat se nenaucite za den, je to nutnost osvojeni si
programatorskeho mysleni.
3. Myslite-li to vazne, doporucuji neo takovehoto delat v Delphi - je to
relativne intuitivni(hlavne tamejsi objektova orientace).

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz

Zizkovska 144,