[Fanda] winamp? foobar? alebo nieco uplne ine?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Únor 23 18:16:43 CET 2008

Dobrý den,

Foobar je jenom v angličtině a v nejnovější verzi si musíte sama
nadefinovat klávesy pro posun uvnitř skladby na vámi zvolené klávesy.
Navíc hraje jenom audio, nikoli video, takže sdílíte-li počítač s
dalšími lidmi, kteří vidí, tak byste vedle Foobaru musela mít ještě
nějaký video přehrávač.

Winamp je vybíravý na zvukové soubory (například mu nechutnají některé
oggy), ale je nejrozšířenější.

Ještě zmíním další přehrávač, který umí audio, video i DVD, a sice VLC
Media Player. Ten je lokalizovaný i do češtiny a přesun uvnitř skladeb
pomocí klávesnice je rovněž implementován. Najdete jej na
http://www.videolan.org/vlc/

Zdraví

TomVal