[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 23 16:04:16 CET 2008

No na gmaily som nebol poriadne dlho, odkedy používam thunderbird, fakt
je to iné. Kedysi to zobrazilo hlásenie, že pre nastavenie musím ísť na
štandartné zobrazenie.