[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 23 14:11:02 CET 2008

Tak v základnom html som s jawsom 7.0 nemal problém, akurát tie
nastavenia, tie sú v štandartnom a s tými sa mi pracovalo dosť zle.
Inak mne sa osvedčilo exe súbor zabaliť do raru, tam ho nevedel odhaliť.

--
web:
http://www.ondrosik.hostujem.sk