[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

Sobota Únor 23 12:51:38 CET 2008

> fakt se mi ten Gmail jeví zatím jako velmi dobrý.

Už jsem to tady asi psal, osobně používám Gmail přes dva a půl roku a
přiznám se zcela upřímně, že už si neumím představit, že bych někdy
používal pro poštu jinou aplikaci. Některé věci mne samozřejmě
rozčilují (třeba striktní odmítání příloh, obsahujících spustitelné
soubory), ale výhody jednoznačně převažují.

> Nevím, jak se průměrný uživatel používající screen reader orientuje na webovém rozhraní pošty,

Přes běžné rozhraní to asi úplně jednoduché nebude, ale pokud si zde
-- třeba za pomoci vidícího -- nastavím potřebné, mohu pro běžnou
práci používat zjednodušené rozhraní na adrese m.gmail.com, které mi
přijde poměrně přehledné. JAWS oficiálně podporuje Gmail od verze 8
(základní HTML rozhraní), od  verze 9 by mělo být podporováno i
standardní (AJAX) rozhraní, ale zatím jsem neměl možnost ani jednu
variantu vyzkoušet.

> Ještě bych se přece jen zeptal, kde najdu zprávy, které jsem dal archivovat?

Buď přes vyhledání, nebo pod příslušným vlastním štítkem, případně pod
Všechny zprávy (viz seznam vlevo nad štítky).

Ahoj

Michal