[Fanda] Jak je to s programovaníim zaznamniku

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Sobota Únor 23 10:42:54 CET 2008

Zdravim,
1. AutoHotKey neni programovaci jazyk, nybrz skriptovaci(a myslim, ze
prevazne interpret).
2. Programovat se nenaucite za den, je to nutnost osvojeni si
programatorskeho mysleni.
3. Myslite-li to vazne, doporucuji neo takovehoto delat v Delphi - je to
relativne intuitivni(hlavne tamejsi objektova orientace).

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz

Zizkovska 144,