[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Únor 23 08:26:45 CET 2008

Ahoj, Michale a ostatní,
díky za "nakopnutí", zjišťuji, že Gmail je opravdu výborný a řekl bych, že
nastavení filtrů je i z hlediska zrakově postiženého daleko daleko
jednodušší než nastavení v Outloocích. Nevím, jakse průměrný uživatel
používající screen reader orientuje na webovém rozhraní pošty, takže se
nechci unáhlit k jednoznačnému doporučení, ale fakt se mi ten Gmail jeví
zatím jako velmi dobrý. Miloš