[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Pátek Únor 22 22:01:47 CET 2008

Nemyslel jsem ani tak matematické zápisy, jako spíš formální dopisy,
diplomky atp.
V MS Windows sice není problém podobný dokument napsat třeba ve Wordu,
nicméně psát pod Linuxem dokumenty v Emacsu a pak je posílat například
úřadům je docela "úsměvné".
Tex jako takový mi v tomto příjde dost univerzální a relativně
jednoduchý pro naučení.

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz