[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Pátek Únor 22 21:30:33 CET 2008

Zdravím,
o nějaké šabloně už jsem taktéž přemýšlel. Jde mi o konkrétně o práci
nevidomých v Linuxu, kde je psaní takovýchto dokumentů velmi obtížné.

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz

Zizkovska 144,