[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Únor 22 21:23:45 CET 2008

Dobrý den,

TeX je úžasný sázecí systém, umožňující jemné doladění sazby do
nejmenšího detailu. To je jeho velká výhoda v rukou zkušeného uživatele,
ale také problém pro začátečníka v momentě, kdy mu přestane vyhovovat
výchozí chování příkazů. Podle mne by bylo třeba nechat v plan TeXu i v
LaTeXu vytvořit sadu šablon, jež by pak uživatelé vlastně jen
vyplňovali, případně s určitým omezením daným absencí zraku také
modifikovali.

Osobně mám rád HTML, v němž je možné poměrně rychle psát poměrně složité
dokumenty.

Zdraví

TomVal