[Fanda] Nedaju sa otvorit odkazy v e-mailoch

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Únor 22 21:07:53 CET 2008

Ahoj, Martine, někdy to bohužel nepomůže. Sám tu řeším opravdu tvrdý
oříšek, proč mi nejdou otevírat odkazy v The Bat! a v Mirandě. Zatím
nepomohlo vůbec nic, ani ta editace registrů. Jednoho dne to prostě
přestalo fungovat a ať dělám co dělám, nejde to a nejde. Když je
prohlížeč otevřený, tak se to chytne, ale když je zavřený, a je jedno,
jestli IE nebo Firefox, tak to nefunguje. Z ICQ a Skype to funguje.
Mirek