[Fanda] Daji se na webovem rozhrani nastavit take dalsi slozky pro trideni posty?

Pátek Únor 22 16:23:43 CET 2008

Miloši,

pokud se bavíme o Gmailu, pak normálně vpravo nahoře Nastavení a zde
záložky Štítky a Filtry. Štítky nejsou složkami v klasickém slova
smyslu, neboť jedna zpráva může mít více různých štítků, ale pokud si
v při tvorbě filtru zaškrtneš volbu "Přeskočit Doručenou poštu
(Archivovat)", pak se výsledek složkám hodně podobá, příslušné zprávy
(např. z konference) se nepletou v Doručené poště a rovnou se skáčou
na svá místa.

Ahoj

Michal