[Fanda] Nedaju sa otvorit odkazy v e-mailoch

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Únor 22 00:39:27 CET 2008

Zdravím, v příloze naleznete opravné skripty pro registry. Ale pozor!
Nedoporučuji aplikovat bezhlavě. Než se rozhodnete laborovat s těmi
skripty, raději se nejdřív podívejte do Ovládací panely/Možnosti
internetu a tam si projděte závislosti. Taktéž potom i Ovládací
panely/Možnosti složky. Mirek