[Fanda] Nedaju sa otvorit odkazy v e-mailoch

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Pátek Únor 22 00:22:56 CET 2008

Zdravím vás Fandovia!

Vie mi niekto z vás poradiť ako dosiahnem to, aby sa mi odkazy v e-mailoch otvárali v Internet Exploreri?
Používam poštového klienta Outlook expres. Do teraz bolo všetko v poriadku, ale minulý týždeň som skúšal iný prehliadač (Netscape Navigator 9.0) a odkazy v e-mailoch sa mi začali otvárať tiež v okne tohto prehliadača. Keďže ale používam odčítač Jaws 6.20 vzdal som sa Netscape Navigatora, lebo to bolo nepoužiteľné. Po stránkach som sa mohol pohybovať len po jednotlivých odkazoch, ale k textu bol veľmi ťažký prístup. Odinštaloval som teda tento prehliadač a ostal som pri IE6, ale Outlook expres naďalej tvrdošínne chce otvárať odkazy v e-mailoch v okne Netscape a ja neviem nájsť spôsob ako ho presvedčiť, aby radšej spolupracoval s Ie :-) ako doposiaľ...
Keď je v e-maily odkaz, Jaws ho aj prečíta ako odkaz..., ale po odentrovaní sa odkaz neotvorí.
Budem rád keď mi niekto poradí ako tento problém vyriešiť.

Ladislav Száraz
e-mail:
lacis1 na orangemail.sk
mobil: +421/915/036169