[Fanda] Přerpínání Windows témat horkou klávesou

Ing. Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 15:45:46 CET 2008

    Zdravím,

    tohle řeším (jelikož jsem na nic složitějšího neměl čas) takto:

    Uložím si téma (např. to v příloze) *.theme do nějaké složky (např.
výchozí "Dokumenty"). Pak si odešlu zástupce na Plochu a u něj nastavím
klávesovou zkratku. Po její aktivaci se otevře dialog Zobrazení s vybraným
tématem a jen stisknu (potvrdím) Enter.

    Pokud to takhle přežijete...?

     S pozdravem a přáním hezkého dne

     Ing. Milan Bartoš