[Fanda] Mate nekdo zkusenosti s prijimanim konferencinae-mail.gmail.com?

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Únor 21 15:07:52 CET 2008

Ahoj Miloš!
Všimol som si, že G-mail má pomerne vysoko účiný Spam filter, takže stačí ak
sa v predmete mailu vyskytuje sekvencia
Free
mail je odmietnutý, takisto aj prílohy obsahujúce
EXE
aj ked sú v ZIPe.
Archív RAR, ale prešiel, pokial mal vhodný názov.
Tolko stručne...
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 21, 2008 2:28 PM
Subject: Re: [Fanda] Mate nekdo zkusenosti s prijimanim
konferencinae-mail.gmail.com?

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Michal Jungmann
Sent: Thursday, February 21, 2008 2:10 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Mate nekdo zkusenosti s prijimanim konferenci
nae-mail.gmail.com?

Miloši,

Gmail používám jako svou primární poštovní aplikaci přes dva roky a nemohu
si jej vynachválit, maily z konferencí samozřejmě chodí zcela bez problémů,
ale pošta mi do Gmailu chodí přímým přesměrováním z Braillnetu a s POP3
stahováním, které jsi zřejmě použil Ty, tak zkušenost nemám. Pro stahování z
účtu na VOLném používáš v Outlooku rovněž POP3?
Ano, ale jinak jsem si to na Google nic nenastavoval, žádné přesměrování,
večer jsem ještě napsal Kájovi Břindovi z gmailu a ten mi odpověděl, takže
funkční a průchozí by to mělo být, leč od rána tam nic není ... Kájovi jsem
už psal, možná bych ještě požádal i třeba tímto, zda by se mi na to
nepodíval Zdeněk Bajtl. Pokud uznám, že to je dobré i pro mě, zřejmě přejdu
na jeden účet na všech konferencích a byl by to ten gmailový. Tak uvidíme,
teď jde o to to zprovoznit - je možné, že to je tím přihlašovacím e-mailem?
Ale kde já to jen viděl, že se to nastavuje - v Můj profil bohužel ne. Těch
nastavení je tam celá řada. Nicméně zatím díky, Michale.
Ahoj
Miloš